Sista månaden

Förra veckan skrev jag ett inlägg, på datorn, och skulle bara lägga till en bild med mobilen innan jag la upp det, men det gick inte, så det inlägget ligger fortfarande som utkast. Jag bara glömde det där. Hursomhelst har jag varit hos sjukgymnasten. Min rygg som gör ont har inte alls något med nerver att göra, som sjukgymnasten i våras sa, det är ett ligament som gör ont. Så jag ska sitta bättre så ska det inte vara några problem. Så ska jag ha en hårt rullad handduk i svanken när jag sitter, så att jag håller kvar svanken även när jag inte orkar göra det med musklerna. Justja, så ska jag spänna mina inre magmuskler hela tiden. Magrutor here I come!

Idag kom duggaresultatet och jag är GODKÄND! Det känns som att det kan ha varit lite på gränsen, så jag har en del kvar att lära mig om gener och DNA och cellsignalering, och nu börjar vi med embryologi så det är plugg, plugg och ännu mer plugg just nu. Imorgon är det en månad till tentan, så det är mycket vi ska hinna gå igenom på kort tid... Men först ett ordentligt träningspass och sen hem och sova!

Kommentera här: