Inspiration

Är så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till, men det är värt det. Har överlevt första (halva, eftersom den inte började förrän i onsdags) skolveckan och en upptaktshelg med förbundsstyrelsen i Sveriges Blåbandsungdom direkt på det. Haha, vi har flummat fram till 1 om nätterna och sen haft alarmen på strax efter sju för att hela dagarna vara produktiva, utveckla oss själva och vårt arbete och allmänt inspireras att engagera våra medlemmar. Trots att det finns vissa rätt seriösa frågor och en hel del ordentliga nötter att knäcka har vi haft väldigt kul, och det ska bli spännande att fortsätta arbeta under det kommande året. Tror att vi kan komma på en hel del bra grejer. Måste bara sova ikapp lite innan jag kommer på de riktigt smarta idéerna. Vet inte om det är något med att åka bort eller om det bara är något med att vara på upptakt med Sveriges Blåbandsungdom men jag har (precis som förra årets upptakt) lyckats bli förkyld just den här helgen. Åt halstabletter ungefär som om de vore snacks i fredags för att ens kunna koncentrera mig på något annat än hur ont jag hade i halsen och kunde igår svära på att jag hade feber. Idag när jag kom hem och kollade hade jag förstås inte någon feber, men jag tror att jag kan ha haft det igår ändå. Haha, klarade mig iallafall igenom helgen med lite vilja så nu är det bara att ladda om för en ny skolvecka, hel den här gången. 

Kommentera här: