Bra, sen dåligt och så bra igen

Eftersom jag igår morse trodde att jag inte skulle överleva dagen kan jag meddela alla som undrar att jag överlevde. Min fiollärare tog det rätt okej att jag ska sluta (eller göra ett uppehåll, som jag sa till henne), provet kändes okej (oops, har lovat massor av gånger att inte uttala mig om prov) och Zwierka varken sparkade mig, åt upp mig eller tjurade mot andra hästar så jag överlevde dagen utan problem.

Nog om igår. Idag har varit en sådär bra dag. Eller, det blev det när jag kollade min eds efter uppmaning från engelskaläraren. Wiiie!! Jag måste verkligen sluta uttala mig om prov. På riktigt den här gången... Hur som helst är det mycket lättare att göra de sista uppgifterna när man får veta att någon uppgift eller något prov gått som man velat. Har en religionsuppgift som känts enorm, men som nu känns överkomlig och möjligen klar inom en snar framtid, en fysikuppgift vi fick idag, som ska vara klar på onsdag (!!), en spanskauppgift och en svenskauppgift till nästa fredag, men ändå känns det lugnt.

Sen blir allt ännu lite bättre av att jag får träffa Lina imorgon!! Känns som en evighet sen sist!

Eftersom det är en så bra dag tänkte jag bjuda lite på mig själv också...

Foto: Pappa, Augusti 2008

Kommentera här: