Plötsligt händer det

Sen nyår har jag letat lägenhet för att kunna flytta från Arken och få ett ordentligt kök, lite mer plats och någonstans att bo som lite mer är mitt än bara ett studentrum. Kravlistan har ändrats inte bara en gång och vi har varit på fler visningar än jag kan räkna just nu. Två gånger har vi varit med och budat men fått ge oss. Men så igår var vi på visning lite sådär fusk innan den riktiga visningen på en mysig liten etta och nu har vi redan skrivit kontrakt, så med väldigt mycket flyt flyttar jag ifrån mina 20 kvadrat till något större om en sådär 2 veckor. Sen är det väl mer rimligt att tro att det kommer dra ut på tiden och att jag snarare får flytta om en månad, men nu är det inom räckhåll! Jag kommer inte bo riktigt lika mitt i stan, men det gör mig inget.

Kommentarer:

1 Bettan:

skriven

Ååh grattis ❤️❤️❤️!! Måste jag komma på fika snart!!!

Svar: TACK!! Haha, bara jag får flytta in först så är du välkommen sen! ♡♥♡♥♡
AliceSaraLovisa

2 emma:

skriven

roligt :)

Kommentera här: