Lite lost

Jag var helt säker på att det var tisdag idag. Hela dagen har jag varit helt säker på att det är tisdag. Så kom jag till gymmet och instruktören sa att det är onsdag. Hur gick det till egentligen? Jag försöker skylla på att jag jobbade nyårsnatten och därför är lite dagvill, men jag hade koll på att det var tisdag igår tror jag så det var nog bara hjärnsläpp imorse helt enkelt...

Jobba nyårsnatten var lite spännande med alla spontanraketer innan midnatt, när det bara smällde någon gång ibland fick jag lite panik varje gång och försökte komma på vem som kunde ha ramlat tills jag kom på att det var en raket, igen. Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag gillar att jobba natt. Nog för att man mår som man gör om man försöker sova bara några timmar, men ändå. Kan ju också bero på att jag har väldigt fina kollegor på natten.

Kommentera här: