Det är MIN tid och ingen annans

Man vill inte träffa mig i tvättstugan, åtminstone inte en söndagskväll när man är där på MIN tvättid. Förstår inte att jag alltid lyckas boka efter samma granne, som alltid är där och viker ihop sin tvätt 10 minuter in i min tid (inte för att han egentligen är i vägen för mig) och ju därför aldrig hinner städa eller rensa filter i torkskåp eller sådär. Och idag var det alltså ytterligare en inkräktare, men han hävdade bestämt att han bokat halva tvättstugan, tills han gick ut och kollade och insåg att han bokat imorgon och inte idag, men då hade han ju redan startat sina maskiner så det var ju inte mycket att göra då. Tänker att han får städa ikväll xD 

Hahaha, lite kort tålamod kanske? Skyller på att det är terminsstart imorgon och jag inte är helt säker på att jag blev godkänd på tentan i torsdags, som måste bli godkänd om jag ska få läsa termin 5 nu i vår. Får dessutom inte veta förrän om en månad om jag är godkänd eller inte så jag kommer vara sådär lagom rolig ett tag... Något betydligt roligare är att min kära syster har skaffat kort på mitt gym och lät mig vara med på hennes bålmördarpass idag. Erkänner mig besegrad både i att hoppa upp på box med fötterna medan man står i planka och att stå skottkärra, hon är råstark!

Kommentera här: