Vilken dag är det?

Ibland glömmer jag bort hur mycket jag älskar att dansa. ❤ Nog för att Afro på gymmet inte är samma sak som västafrikansk dans med livetrummor och musiker som boostar en med musik, men det är fortfarande en endorfinkick. Har inte instruerat på minst ett år men gjorde ett litet inhopp såhär på julschemat, har ju aldrig så gott om tid som inför en tenta liksom. Jag misstänker att jag kommer ha grym träningsvärk imorgon, åtminstone i mina vader och axlar.
Tentaplugg hela "jullovet" är ingen favorit och helt ärligt går det sådär. Det är såå mycket lättare att spendera tid på annat när jag borde plugga. Laga mat, koreografera afropass, sträckkolla serier (för att jag tänker att jag kan plugga samtidigt och bara ha det på i bakgrunden), träna, spela spel med familjen och så vidare och så vidare...

Kommentera här: