Om jag inte sätter mig ner behöver jag inte ställa mig upp

Jag började skriva, sen kaosade appen och det försvann så nu orkar jag inte riktigt börja om... Den här sommaren har jag mest bara jobbat och sovit och jobbat igen och slarvat en del med träningen och det börjar kännas. Eller snarare, när jag nu tränar någon gång ibland får jag brutal träningsvärk på alla möjliga och omöjliga ställen. Var på "Booty Camp" igår (det kommer inte hända igen, men det var värt ett försök) och har ordentligt med träningsvärk i rumpa och lår idag. Sen att jag lyckades sträcka ryggen när jag la tillbaks de lättaste viktplattorna och knappt tog mig upp från golvet efter stretchen var ju lite onödigt. Det gör fortfarande ont, även om jag typ kan röra mig idag. 

Min telefon bombarderar mig med bilder från när jag var på Fuerteventura för ett år sen. Hade tänkt att det inte blir någon resa i år men sen kunde jag inte hålla mig så om två veckor är jag där igen.

Kommentera här: