För han är bäst!

Jag älskar att jag och min bror kan umgås en heldag bara sådär ändå apropå ingenting. Eller, just idag apropå att han flyttade hemifrån igår och jag är flytthjälp men ändå. Igår, eller, i fredags om man ska vara petnoga men det fortsätter vara lördag tills jag har sovit, gick flyttlasset och jag fick följa med till IKEA och sen ut på landet för att hämta alla nedpackade grejer och så till lägenheten hans och packa in allt. Sen fick jag vara med och montera ihop köksmöbler och säng och soffa, efter hämtpizza som invigning av köket. Plötsligt var klockan efter midnatt och vi gav oss för dagen. Kan tala om att det var så kallt att jag hackade tänder hela den kanske 5 minuter långa cykelturen hem... Idag fick jag följa med på en "leta-lampa-utflykt" till myrornas, JYSK och IKEA (nej, det var inte bara lampa som skulle hittas) och sen hjälpa till med montering av skohyllor och taklampor. Har han förstört min helg? Absolut inte!! (Att han ens tror det? Såhär bra helg har jag inte haft på länge!) Känns det som att han har gått om mig i vuxenpoäng, med egen lägenhet och allt? Ja, kanske lite, men jag kan ta det xD Hursomhelst, min lillebror alltså ❤ Man behöver fler såna här helger!

Tror inte jag sett så stora svampar i gräsmattan hemma på landet förr?!

Kommentera här: