Me too

Jag skulle skriva något om att det är lite sjukt att det åskade. I måndags. Klockan 7 på morgonen. Men sen blev det inte av och så helt plötsligt är det helg och hela veckan har gått. Men det är lite sjukt att det åskade. En blixt, en ordentlig knall och ett muller och så skulle polisen utreda vad som hade hänt. Vet inte riktigt om det är konstigast att det åskar i oktober eller att polisen direkt ska utreda vad det var som smällde...

Jag sover för lite tror jag. Somnar för sent och går upp för tidigt typ. Sen är det ju bara jag som bestämmer när jag går och lägger mig och vilken tid klockan ringer på morgonen men ändå. Kan inte riktigt sova på kvällarna, men det kan ju ibland bero på att jag tränar lite för sent kanske och har endorfinkick för fullt när jag egentligen borde sova... Annars rullar det på, skola och träning, träning och skola. Vi är redan inne på vecka 8 på termin 4, första tentan närmar sig och vi har precis gått över från bakteriologi till patologi. Så nu är det föreläsningar om inflammation och cancer i olika former mest hela dagarna. Spännande men också lite obehagligt, det liksom kryper lite i kroppen.

Kommentera här: