Man kan tro att jag slåss på riktigt

Den här veckan (eller egentligen förra helgen) släpps nya releaser från Les Mills vilket betyder att deras träningspass byts ut och att BodyPump och BodyCombat får nya låtar och övningar även om det är samma upplägg och samma muskler som jobbar. Kul med lite förändring såhär när man kört samma pass varje vecka i tre månader och som det känns i kroppen. Träningsvärk precis exakt överallt faktiskt.

Sen har jag också lyckats skaffa mig en fläskläpp och en hel massa blåmärken, helt självförvållat, så det är inte bara att musklerna är ömma. Jag har toklätt att få blåmärken och får dem för precis ingenting. Pressade en vikt över huvudet i måndags och kom åt ena nyckelbenet fram på halsen så nu är jag blå där, och knäna är så fula så det är inte klokt och där har jag bara försökt sträcka ut ljumskarna genom att ligga som en groda på golvet... 

Kommentera här: