Jag vet att den ser död ut, men den mår bra, jag lovar

Jag var på Challenge på gymmet i torsdags, klassisk cirkelfys typ, och ålade under häckar. Tydligen lite för entusiastiskt, för direkt efter blev min vänstra armbåge fint svullen och gjorde allmänt ont om jag tryckte på den. Med tanke på att jag får blåmärken av ingenting insåg ju jag också att det skulle bli blått på min armbåge, men om det blev. Det är orimligt fult och stort! Det gör inte ont och har inte gjort det sen i torsdags, men hela armbågen ser lite smått död ut...

Det här var i fredags, idag är det både större och fulare...
Såhär snygg var den i lördags...

Annars då, vad kan ha hänt sen sist? Har klarat av två duggor (woop woop) och fått godkänt på anatomitentan jag skrev för två veckor sen (yay!). Inget resultat på omtentan jag skrev förra helgen, men den kändes så bra så den MÅSTE vara godkänd. Börje-Åkerby SBU hade årsmöte med bowling i lördags och min kära mormor bowlade för första gången i sitt 71-åriga liv. Med ont i knäna, opererade höfter och axlar som kanske borde ha opererats men som hon vägrar operera. Ett klot med för små hål på det så kan man inte påstå att det är optimala förutsättningar, men hon kämpade på och lyckades få med sig en strike! Lite imponerad ändå av min pigga mormor. Det är krut i henne!

Kommentera här: