Midsommar hemma

Första gången sen 2009 som jag inte är på midsommarläger/riksmöte med SBU den här helgen. Dels för att jag inte riktigt var välkommen på lägret (de hade målgrupp 13-20 år), dels för att lägret ställdes in och dels för att jag jobbar imorgon och på söndag. Det är också första gången på många år, kanske sen 2014, som hela familjen spenderade midsommarafton tillsammans. Vi hyrde kanoter i Östa och paddlade runt i dalälven, med lunchstopp vid ett vindskydd på en udde. Vet inte riktigt hur jag hamnade längst bak i ena kanoten, så att jag fick styra, men även om det inte gick så rakt tog vi oss iallafall framåt. Misstänker att jag kommer ha träningsvärk i armar och axlar och rygg imorgon och jag har två skavsårsblåsor i högerhanden.

Kommentarer:

1 Bettan :

skriven

Mysigt ☺️

Kommentera här: