Vikarielistan

Dagarna flyter ihop en aning och försvinner i en rasande fart just nu, skyller det på att jag jobbar nätter men det kan också ha att göra med att jag är ledig från allt annat än just jobbet. Jag jobbade förra helgen, sov bort måndagen och laddade sen om för ny omgång jobb onsdag-torsdag. Det här skulle vara en ledig helg så jag åkte ut till landet igår kväll men inatt blir det jobb igen då en annan sommarvikarie hade fått förhinder. 

Vaknade 7 imorse och kunde inte somna om (bara måste älska mat och sovkaoset när man ställer om dygnet fram och tillbaka...) så det kan bli en lite spännande natt. Framförallt sådär mellan midnatt och 04, när det oftast är hyfsat lugnt och relativt mörkt... 


Vi åkte till Björklingebadet för att jag skulle få provsimma våtdräkt en inför Vansbro tjejsim på söndag. Alltså då nästa vecka. Jag kör samma våtdräkt som för 3 år sen och som tur är passar den fortfarande. Den sitter kanske inte perfekt, men det är pappas, som han har haft sen 94 eller nåt, och den duger. Premiärbadat för i år och det är nog ungefär den träning jag kommer lägga på Vansbro i år. En sisådär 400 eller 500 meter eller så. Sen får resten gå på gamla meriter eller vilja eller något liknande xD

Kommentera här: