Karusellen slutar aldrig snurra

Träna, jobba, sova, äta och så repetera. En liten aning vilse på veckodag och datum och tid och sådär nu men det löser sig någon gång om några veckor när sommarlovet är slut och skolan drar igång igen. Lite skönt att få vara lite lost, jag håller fortfarande koll på om det är jobbnatt eller ledig natt åtminstone. Just nu har jag enstaka lediga nätter lite här och var mellan jobbnätterna så då blir det seriemaraton tills jag blir trött nog för att kanske eventuellt somna. Med lite uppehåll för EM-fotboll just för stunden. Tyskland möter Italien. Men sen blir det Grey's anatomy igen, några avsnitt. Är precis i början av säsong 13 så just nu håller de på och förstör samtligt allt för precis alla karaktärer. Precis som vanligt med andra ord...

Nu under sommaren är det begränsade öppettider på gymmet och bara ett par eller kanske max fyra pass per dag. Om man dessutom sover till 16 om dagarna blir det inte mycket kvar att välja på och jag har inte ork och disciplin nog just nu för att gymma själv så då får man ta de pass som går. Igår provade jag classic iron, 70 minuter skivstång i gymnastiksal med lite "svettisgympakänsla". Inte min grej. Verkligen inte min grej. Så om det bara är classic iron på schemat får jag försöka hitta på något eget tror jag.

Kommentera här: