Soooo I'm back

Igår bestämde jag att enough is enough och att jag legat på soffan lite för länge, så jag drog till gymmet på kvällen även om jag kände mig lite småfebrig hela dagen. Om jag var sjuk skulle jag vara helt utslagen idag, om det bara var stress skulle jag må bra idag. Värsta passet på länge! Från minut ett trodde jag att jag skulle svimma eller spy ungefär hela tiden. Men det gick, och jag mår bra mycket bättre idag än jag gjort sen annandagen så jag skulle gissa att jag har haft en släng av stressrelaterad ledighetssjuka. Eller något sånt. 

Träningsvärken idag var lite brutal, meen jag misstänker att det är värre imorgon. Jag var och tränade igen idag, bara för att, och idag kunde jag faktiskt njuta av det. Nog för att det var tungt, jag har tappat mycket av de muskler jag faktiskt lyckats bygga i höstas, men endorfinkicken! Så skönt! Bara börja om igen och få tillbaks de där musklerna...

Kommentera här: