Muskler, artärer, nerver, muskler, artärer, nerver....

Så var helgen redan slut, imorgon är det vardag igen och skola 8 till 17. Arm och ben är fokus imorgon. Kanske blir det lite lättare nu när vi redan gått igenom armen några gånger, men vad vet jag. Känns som att jag börjar få lite struktur och ordning, och att jag kanske faktiskt kan ta in lite mer den här veckan. Igår hann jag med några timmar på jobbet, var en liten aning borta i huvudet igår, så det kändes som att jag fick tänka efter en liten aning för länge innan jag kom på vad som var nästa uppgift att göra. Jag kom på det till slut, men lite långsam kände jag mig...

Plugg hela kvällen igår, sen plugg hela morgonen idag innan jag var ut till Bälinge och mitt fina kyrkfolk för första gången på alltför länge. Mys på hög nivå! Meen, sen var det plugg igen så att jag kanske har någon form av koll imorgon. Haha, återstår att se om det gjorde någon nytta!

Kommentera här: