KARL

Ny termin, ny basgrupp, ny kurs och full fart från dag 1. Har sett fram emot den här kursen sen första dagen på programmet och basgruppen känns bra. På preliminära schemat har vår tenta legat 25 februari, alltså en lördag, vilket passade mig alldeles utmärkt, men det var tydligen en schemamiss. Tentan ligger fredag 24 februari! När jag ska åka KortVasan med syster min. Så alla utom jag är glada att tentan ligger på fredagen istället för lördagen... Ingen Vasa för mig med andra ord...

Imorgon skulle vi ha heldag med tema döden. Först 4 timmar seminarium, med namnet "Döden, döden" sen 2 timmar seminarium där vi går igenom det där 4 timmarsseminariet och så en timme om hur det är att vara patient, när man är läkare. Meen av någon anledning ställdes "Döden, döden" in, så vi börjar 15 och slutar 16. Stackars oss som har så mycket skola!

Kommentera här: