Gult är fult

Så har vi redan gått två veckor av vårterminen. Tiden bara flyger förbi! Igår satt jag på BMC sex timmar och nötte in alla ben och alla strukturer på alla ben, och jag tror faktiskt det sitter. Repeterade igen imorse och det känns som att jag har koll. Nu efter vecka 2 börjar det kännas som att jag kanske är i fas, eller skulle kunna hinna ikapp den här veckan, så det känns mer hanterbart nu än för en vecka sen. Åkte ut till landet igår eftermiddag, bara för att glömma att jag egentligen behöver städa och sådär, och det var skönt med lite miljöombyte. Imorse hängde jag med på gudstjänst, eftersom systeryster konfirmerar sig måste hon gå på 7 gudstjänster under året, och även om det var ganska tomt och kanske lite tråkiga psalmer var det lite mysigt. 

BMC är ganska öde på helgerna...

Efter 10 år med gult så gott som överallt i huset har mina föräldrar bestämt sig för att enough is enough och ska nu tapetsera om allt det gula, så att det blir grå/vitt istället. Lite spännande, pappa började idag så nästa gång jag är "hem" kommer det gula vara borta! 

Kommentarer:

1 Betty:

skriven

Dina lockar!! Saknar mina, dem försvinner när jag färgar blont Hahah... jag som hatade dem som liten 😂

Svar: Haha, de har sina bättre och sämre dagar 😉😂 Men samma här 😂😂
AliceSaraLovisa

Kommentera här: