Såå, när ska du börja äta normalt igen då?

Alla rätt på duggan, check! Såå skönt att första duggan är avklarad och jag uppenbarligen har hyfsad koll på skelett och muskler. Det känns som att hela klassen hade lite slappdag efter duggan imorse, typ vi har faktiskt klarat av en dugga idag så nu kan vi ta det lite lugnt ett tag. Bara det att kursen är långt ifrån över och vi fortfarande har en del att lära oss och nöta in så att det sitter ordentligt... Men man behöver få vara lite ledig också, så det kanske var bra! 

I lördags var det ett halvår sen jag åt socker, spannmål, mejeriprodukter och E-ämnen. Eller, på nyårsafton åt jag potatisgratäng med mjölk i, så mejeriprodukter och E:n kanske inte helt stämmer, men bortsett från det. Jag hade världens plan att jag skulle göra ett "före och efter"-inlägg, men sen insåg jag att jag inte har några bilder så det gick ju som det gick... Vissa dagar ser jag skillnad, de flesta dagar känner jag skillnad...

Bananpannkaka med chokladsås och kokos ❤

Kommentera här: