Woop woop

Vet ni vet ni vet ni?!?!?!?! Jag ska börja träna kickboxning!!! Eller, iallafall är det planen. Ska iväg och känna efter ett pass nästa vecka så får vi se, men jag är så gott som såld redan. Så kul! Nu gäller det bara att min tå kan hoppa runt på tisdag, annars blir det kanske lite jobbigt... 

Lekte loss med benböj och marklyft i gymmet idag. Det var jag vet inte hur länge sen jag lyfte fria vikter sist men det är KUL att lyfta tungt. Måste bara hitta de där bra stunderna när det är lugnt i gymmet så man får plats vid vikterna och inte måste trängas med biffarna och kärleksparen och allt vad det är.

Regnblöta jeans = omysig start på dagen

Imorse var det föreläsning, lite standard när man pluggar i och för sig, men jag lyckades hålla mig vaken alla tre timmarna. Tror jag iallafall. Gah, måste lära mig att sitta ner och fokusera 45 minuter, det finns inga ståplatser i salarna på Rudbecklaboratoriet där vi är oftast numer så jag kan inte köra stå upp-tricket längre... Det kanske jag förresten redan klagat över, men i så fall har jag helt enkelt klagat två gånger nu. Har suttit hela kvällen och sammanfattat tisdagens föreläsning, tänkte försöka göra det löpande den här gången och se till att lära mig på en gång, så vi får väl se hur lång tid det tar innan jag ligger tre veckor efter med sammanfattningarna... Nejdå, hinner sammanfatta lite imorgon och sen har man ju alltid helgen xD

Kommentera här: