Muskler, muskler, muskler, muskler, ben

Skolan är igång igen och jag sitter och pluggar - ANATOMI. Vi läste anatomin i våras och nu läser vi egentligen immunologi och mikrobiologi och patologi men jag är amanuens och med och undervisar på anatomikursen för de som började läser terminen efter mig så då måste jag ju ha koll på anatomin igen. Imorgon ska jag hålla i ett inläsningsseminarium om armens rörelselära. Skelettet känns lugnt, det är logiskt och inte så många strukturer och jag har koll. Sen är det musklerna. Överarmsmusklerna är okej, till och med fästena känns det som att jag har koll på. Men sen är det underarmsmusklerna. Jag tror jag har koll, men sen blir jag nervös imorgon och får blackout och så är det kört. För att inte nämna handens muskler. Så istället för att sammanfatta dagens föreläsning om lymfatiska system har jag nött muskler och minnesramsor. Och tränat BodyCombat, det är inte tisdag och ordning och reda utan BodyCombat.

Kommentarer:

1 Betty:

skriven

Hahahah jösses!!! Du är så duktig ❤️❤️❤️❤️!

2 Betty:

skriven

Hahahah jösses!!! Du är så duktig ❤️❤️❤️❤️!

Svar: 😍😍😍
AliceSaraLovisa

3 Betty:

skriven

Hahahaha och jag kommenterar alltid 2 ggr 😂

Svar: Ahahahahaha, jaaa, vad är det för stressbeteende 😂😂
AliceSaraLovisa

Kommentera här: