Det värsta är redan förbi?

Jag ger upp... Har fortfarande inte lärt mig att inte radera inlägg genom att rensa programhistoriken av misstag när jag skriver...
Senaste två veckorna har jag i stort sett bara pluggat inför idag, tentadagen med stort T. ToD-tenta, enligt många slutet på läkarprogrammets värsta kurs. Ganska skönt om den värsta kursen redan är över! Ännu mera skönt om jag är godkänd också, men det får jag veta veckan före jul...

Lite träning som avbrott i pluggmaratonet, eller jag satt och pluggade där på golvet också, men sen tränade jag så kroppen blev lika trött som huvudet

I helgen ska jag jobba, igen, men bara kvällspass så väckarklockan behöver jag inte ställa. Känns som det är månader sen jag kunde sova ut sist... Har jobbat varje helg ett tag nu och fortsätter så tre helger till. Helgen före jul är jag ledig, men sen jobbar jag hela julhelgen. Fredag till söndag. Mamma försöker få ut mig på landet på julafton, iallafall en stund på morgonen, men vi får väl se. Slutar 21 på fredagen och börjar 12 på julafton så omöjligt är det ju inte, men känns lite onödigt att åka fram och tillbaks en massa för att i stort sett bara sova i samma hus...

Kommentera här: