Get ready to work work work work work

Jag har fått en himla massa timmar på mitt sommarjobb, nästan nio veckor heltid. Eller kanske snarare nio veckor med nästan heltid. Idag var det introdag för sommarvikarier och det var flera som hade velat jobba åtta veckor men bara fått fyra. Då är det nästan oförskämt bra med nio veckor. Framförallt eftersom det var just nio veckor jag sa att jag ville jobba. Bara tacka och ta emot! Imorgon och på fredag är det jobb på förskola som gäller, skönt med lite frisk luft och charmiga (för det är de ju hela tiden) barn! 
Jag är officiellt klar med skolan för den här terminen, åtminstone tills jag får resultatet från tentan jag skrev i torsdags. Det blir skönt med sommarlov, men första boken till höstens första kurs kom hem i brevlådan idag, så får jag abstinens vet jag vad jag gör. Sen fick jag hem första säsongerna av Grey's anatomy också idag, så det kanske är där jag hamnar när jag inte jobbar snarare än i kurslitteraturen.

Och ja, jag har en mycket vacker solbränna. Så där härligt röd och ojämn som bara jag kan få den...

Kommentera här: