Mors lilla lathund sa du må tro jag jobbar bra...

...Men tycker du som jag inte just idag så gör jag det en annan dag... 

Lite så har känslan varit senaste dagarna. Den här veckan har prioritwringsordningen varit plugg-träning-jobb men ändå hann jag ha hela bandet på besök i måndags kväll för lite terminsavslutningshäng med knytkalas. Så då prioriterade jag att stå halva dagen och göra potatissallad. Städa hela lägenheten gjorde jag i helgen, i söndags var det nämligen årsmöte för Uppsala läns SBU-distrikt hos mig. Inte heller så pluggeffektivt kanske... Igår jobbade jag några timmar (på samma förskola som en av mina gamla förskolelärare, hon var lite stolt att jag kände igen henne) och spenderade resten av dagen på gymmet, för kan man det inte dagen innan kommer man garanterat inte kunna det på tentan heller. Så det där med att plugg var prio ett har jag kanske inte riktigt följt...
Förra veckan var det jobb som var prioritera ett, eller kanske träning, lite oklart, men så mycket plugg kan jag inte påstå att jag gjort, även om jag borde, så vi får väl se om det blir kugg på tentan... Nu såhär efter tentan känns det som att det kan gå väldigt bra eller så är det inte ens nära att vara godkänt. Bara att vänta och se! Har en sista uppgift att få klart innan sommaren, vi har deadline om en vecka, så snart är det ledigt!! Eller, skolfritt iallafall för ett par månader och desto mer jobb istället.

Kommentera här: