Äntligen ute igen

Sen midsommar har jag varit förkyld och känt mig febrig så jag har inte kunnat träna som jag vill (och behöver). Alltså har jag varit allmänt trött och träningsabstinensig = inte jättekul att umgås med några veckor, men imorse var jag äntligen ute och sprang igen. Lidingö tjejlopp here I come!

Jag börjar få rutin på jobbet nu, det är väl kanske dags med tanke på att jag jobbat tre veckor, så dagarna flyter på. Ibland är jag lika dagvill som mina dementa gamlingar, jag är inte van att jobba vardagar och helger några dagar i taget och vara ledig någon dag här och var. Ingen vecka är den andra lik så lite förvirrad blir jag. Den här veckan har jag till exempel jobbat tisdag-fredag och har en ledig helg, nästa vecka jobbar jag måndag och tisdag, sen är jag ledig onsdag och torsdag och så jobbar jag fredag till söndag. Ingen ordning alls faktiskt, men det gör inte så mycket, rutin kan jag ha i terminerna.

Kommentera här: