Kan det inte bara bli vinter?

Idag har varit en väldigt lång dag på jobbet. Dels för att 12 timmar är en lång jobbdag och dels för att det har varit en lugn dag. Allt har fungerat, vi har hunnit andas, sitta ner, prata med de boende och sådär. Fram 15 gick dagen väldigt långsamt och jag hade lite svårt att förstå hur jag skulle lyckas hålla mig vaken ända till 21, men sen gick tiden lite snabbare och plötsligt var alla boende lagda i sina sängar och mina timmar var slut. Jag borde sova, men jag tror att jag är lite övertrött, så jag känner mig nästan pigg... Lite kvällsmat och film kanske istället, i väntan på att jag blir toktrött igen! 

Japp, snodd från pappas Instagram. Jag är bäst på att spritsa kristyr, bara så ni vet!

Jag stakade mina första 2 km häromdagen, i en stakmaskin på gymmet. Jag måste ju börja någonstans tänkte jag om jag ska klara kortvasan i februari. 2 månader kvar nu bara och jag har bara tränat en enda gång, 10 minuter, och det var då häromdagen, inne på ett gym. Jag vill ha snö och kyla och fina skidspår!

Kommentera här: