Kan man palla äpplen i skogen

Jobba, träna, äta, sova, jobba, träna, äta, sova, jobba, träna... Inte nödvändigtvis i den ordningen, men det är ungefär det jag hinner med nu, och har hunnit med i sommar. På måndag börjar skolan, den här veckan har jag hittills jobbat två dagar på äldreboende och en på förskola, imorgon är det förskola igen, På fredag är det förskola och äldreboende och lördag och söndag är det äldreboende som gäller. Sen ledet jag Afro på gymmet imorgon också. Och så ska jag göra en helt ny koreografi till Afron nästa vecka. Så fullt ös medvetslös med andra ord!

En av mina lediga dagar förra veckan åkte jag ut till landet och hängde med mamma och lillasyster och bara njöt av att ta det lugnt, så lite vila och sommarchill har jag haft också. Vi pallade bland annat äpplen - kan man ens kalla det så när det är i skogen och inte egentligen på någons tomt? - för att göra äppelkaka. Så himla vilda och galna vi är... Har tänkt att jag ska skriva en hel massa mer, men jag kommer somna innan jag blir klar i så fall så jag gör inte det. En annan gång helt enkelt!

Kommentera här: