Kan man det inte kvällen innan...

... så kan man det inte på tentan heller... Det körde någon av mina högstadie eller gymnasielärare stenhårt på, så jag tänker att det stämmer och fortsätter tänka så även nu. Inget sent panikplygg ikväll med andra ord, tänkte sova ordentligt och köra ett träningspass på gymmet imorgon som uppladdning istället.

Heldag på förskola idag, och en riktigt bra sådan också. Barnen var glada, för det mesta, personalen trivdes med att jag var där och vädret var inte outhärdligt. Det känns som att jag gjorde ett så bra jobb jag kan (ibland känns det som att jag är ur fas med rutinerna, men idag satt det!) och trots regn och stormvindar var det kul! Lagom dos gos fick jag också 💕
När jag kom hem väntade det blåa armbandet i brevlådan, såå fint! Kommer helt klart sitta på lika mycket som de regnbågsfärgade! Vet inte om den som pärlade det använde för lite tråd, det är stenhårt trots att tråden är elastisk så förhoppningsvis mjukar det upp sig med tiden...

Kommentera här: