Lääänge sen sist...

Sååååå, jag visste att det var ett tag sen jag skrev något här sist, men inte att det var en sådär en och en halv vecka sen. Var tog den tiden vägen? Haha, så kan det gå... 

Hursomhelst, jag har gått i skolan, jobbat, firat valborg och tränat. Isch. Jag har aldrig firat valborg sådär ordentligt, eller, ja, vi har ätit middag med vänner till familjen och gått till majkase på kvällen, men i år var jag på grillfest i stan. Myys! Jag jobbade på dagen och blev lite less på folk i allmänhet när jag gick förbi ett gäng som halsade vin ur en bag-in-box på gatan sådär vid 16 och när varannan person jag mötte på ICA var så full att hen knappt kunde gå. Meen, jag tog mig iväg till Flogsta för att grilla, hänga, frysa lite och mest bara ha det bra och tur var det för riktigt trevligt hade vi! Sen var jag ganska ensam om att vara spiknykter, men det var inte så många som brydde sig om det och mig störde det inte. Älskar det där gänget... Asså alla saker jag kanske inte hade fått höra bara ändå... Haha, eller så hade jag kunnat få höra allt hursomhelst, vad vet jag! Skrattade en hel massa, njöt av härligt sällskap och hade en grym kväll helt enkelt!
 
Hälsade på hos familjen i fredags och var kvar till lördag morgon, sen blev det en helg fylld med tvättning, plugg och löpning. 16 hela kilometer sprang jag totalt, lördag och söndag tillsammans. Riktigt nöjd!

Kommentarer:

1 Betty:

skriven

Hahah ja men astronaut var ju toppen :-D!

Svar: Hahaha, ja! XD
AliceSaraLovisa

Kommentera här: