Vi gör ett nytt försök...

Det känns som att jag passerat gränsen för när det är okej att säga "hoppsan, här var det visst ett tag sen sist...", så jag hoppar det. Kollar man bakåt på statistiken börjar alla de tre eller fyra senaste inläggen så, hehehehe, bloggtorka någon? Haha, vet inte riktigt vad som hänt sen sist...

Hm... Jag har jobbat min första månad som PT och samtidigt klarat av mina tre veckor som dagmamma på heltid... Inte mycket ledig tid där ett tag... Jag har varit på midsommarläger och årsmöte med SBU, nästan fått igenom vårt förslag på nytt medlemslöfte och lyckats bli omvald till styrelsen. Det var möte från frukost fram till middag hela midsommarhelgen, från fredag  morgon till söndag eftermiddag. Sen fick jag en klassisk klar-på-jobbet-feberomgång i fredags som inte hunnit ge sig än. Feber och ont i halsen är inte optimalt när man har PT-kunder varje dag fram till nästa fredag, men alvedon, halstabletter och lite god vilja så går det bra! Tränar inget själv på passen, så det är ingen fara där heller. Jag som sett fram emot att få in rutinerna med egen träning nu när jag inte jobbar alla timmar jag inte sover eller åker mellan jobben...
Trodde nästan smultronen dött i flytten från trädgården på landet till balkonglådan i stan, men nu har jag fått första bären!!

Kommentarer:

1 Bettan :

skriven

Jaaaa din bloggtorka suger :-P ;-)

Svar: Jag veeet ;P Jag vet inte riktigt vad som hände där... Först hade jag inget att skriva, sen gick dagarna och nu är vi här... XD
AliceSaraLovisa

Kommentera här: