Osammanhändande och så

Två dagar i rad? Vad är det för fel på mig?! Hahahaha, jag jobbar "bara" på gymmet numer, så lite fritid har jag lyckats få. Och eftersom fritiden kom tillsammans med en förkylning som bjuder på feber kan jag inte ägna min nyvunna fritid åt att träna och testa nya övningar på gymmet, så då hamnar jag helt enkelt här förr eller senare... Imorgon kommer systeryster och är hos mig hela dagen, så medan jag har kunder lever hon livet i min lägenhet. Hahaha, behöver man vara orolig tro? Haha, skojar, jag tvivlar inte på att hon kommer att sitta på ungefär samma fläck när jag kommer hem som hon gjorde när jag gick... Hursomhelst har jag planerat morgondagens tre PT-pass nu ikväll för att inte behöva sitta med det imorgon. Känns som att jag börjar få lite mer variation mellan olika pass nu, att jag kanske börjar få in rutin på hur lång tid olika saker tar och sånt... Kanske. Sen blir jag galet taggad på att testa olika övningar för att se vilka som är de bästa att kombinera på olika sätt för olika kunder, men det var ju den där roliga detaljen med febern. Tålamod, med andra ord. Jaja!
Med risk för att orsaka en ny bloggtorka genom att skriva alltför mycket i ett och samma inlägg tänker jag avslöja att fröken ska till Fuerteventura i september. Det är nämligen först då jag får ledigt. En vecka på Playitas! Jag tänker sol, värme, miöjöombyte, träning och semester. Kommer bli super! När jag var till Lanzarote förra året ville jag egentligen åka till Playitas men hittade ingen bra vecka, men nu så! Nästan varje PT-kund frågar om inte jag ska vara ledig i sommar, kanske eftersom många av dem har semester nu eller snart ska gå på semester, men jag tar semester sen när alla andra kommer igång med jobb och skola igen. Har inte varit ledig, på riktigt, sen nyår, så bara att kunna släppa allt och åka bort ett tag kommer bli sååå skönt. Om jag nu kan släppa allt, om jag känner mig själv rätt blir det kanske inte riktigt så...

Kommentera här: