Slutkörd

Har löst strumpkatastrofer, förvandlats till groda (och sen död groda), fängslats, lekt under hökens vingar, stoppat barn från att fly från matbordet och klätt på dockor... Det är spännande att vicka på förskola, let me tell you. Fem timmar igår och fem timmar idag på samma förskola och jag är helt slut. Sådär jag-skulle-lätt-kunna-somna-nu-slut. Hur ska det här gå med terminsstart om en dryg vecka?! Och samtidigt undrar jag vad i hela friden jag ska göra med all ledig tid jag har när jag jobbar. När jag gick i skolan längtade jag efter att jobba, då är man ju ledig när man kommer hem, men nu får jag anstränga mig för att hitta något att göra... Vad hände där?

Har hunnit få post också, första gången i lägenheten. Inget spännande, men ändå. Mindre kul med mail från CDON att all kurslitteratur jag beställt är rejält försenad. Minst en och en halv vecka tills jag får hem den, max tre veckor, enligt mailet. Och då har det stått på hemsidan i minst en vecka att paketet är postat. Gaah!
Trött tjej...

Kommentera här: