I kroppen min

Läser Kristian Gidlunds ord, som så många andra före mig. Följer hans resa mot slutet, eller början, och vet hela tiden precis när slutet ska komma, till skillnad från alla som följt bloggen I kroppen min i realtid och inte bara gått och köpt pocketvarianten såhär i efterhand. Grips av hans ord, tror att jag kanske är ett steg närmare att förstå, eller kanske inte alls...
Funderade på vad jag egentligen har att dela med mig av, som egentligen spelar någon roll, som egentligen är intressant, men sen bestämde jag att det inte måste vara intressant, inte måste vara viktigt. Har kört ett överkroppspass på gymmet, slagit lite personligt rekord (men om nån är mer intresserad av just det får den klicka sig vidare hit), cyklat till den ica som ligger allra längst bort (nästan, cyklade iallafall förbi tre ica på vägen) för att handla mat bara för att jag kan, hängt upp mina instrument på väggen så att de slipper ligga på golvet eller nedpackade i lådor och jobbat på tavla nummer två av fyra till min vägg. Helt okej lördag, måste jag säga! Kan summera juli med att jag jobbat alla dagar utom fyra och har haft tillräckligt mycket kunder för att jobba lite drygt halvtid senaste fyra veckorna. KUL!! Nu ska jag njuta av att jag imorgon har min första sovmorgon den här veckan!                                                                    

Kommentera här: