Tillbaks på favoritstället

Idag när jag kom till jobbet möttes jag av glada barn som minsann kom ihåg mig trots att det är minst en och en halv månad sen jag var där sist och kollegor som undrade om inte jag ville jobba 2,5 timme längre än planerat. Jag är glad för alla timmar jag får, så lite extra tid på ett ställe där jag trivs är alltid välkommet! Och även om något barn envist hävdade att jag inte varit där så länge de gått där ändrade de sig snabbt till att de ju visst hade vunnit mot mig i springtävling sist jag var där, när det var snö och kallt och vi lekte tagare (alla barn var tagare och jagade mig...). 

Lite dumt att jag missade repan med bandet igen, för tredje veckan i rad, framförallt eftersom vi ska vara med på en Beatleskonsert på söndag, men så kan det gå. Jag får helt enkelt se till att kunna allt utmärkt och felfritt utan att ha repat ihop mig med barnkören som är med och så...

Nu ska jag sova och ladda för långdag imorgon! Skola, sen träffa min ena PT-adept och så telefonmöte på kvällen...
Måste hitta en skogsrunda jag kan springa, det är något särskilt med att träna ute...

Kommentera här: