Omtenta nästa?

Hoppas, hoppas, hoppas att jag samlade ihop tillräckligt med poäng för att bli godkänd, det borde gå har jag räknat ut, men sen kan jag ju ha svarat helknasigt på något... 

Har överlevt våra mördarveckor iallafall... Senaste tre veckorna har vi haft tre semimarium, två inlämningar och två tentor. Eller, det kan ha varit tre inlämningar och tre tentor beroende på hur man räknar, och vi har avslutat två, tre eller fyra kursmoment, också beroende på hur man räknar... Snurrigt värre!
Hade massor av energi på väg till skolan idag, det är fantastiskt vad lite endorfiner kan göra! Var på spinning för första gången på flera månader imorse (start 07.00, vad gör man annars när man börjar skolan 13 ;P ) och flinade som en idiot hela passet. Jobbigt som tusan var det, men det var därför jag var där så jag tänker inte klaga. Kommer ha sån träningsvärk i rumpa/ben imorgon så det är inte klokt, men det blir bra det. Jaja, hursom var jag fortfarande mitt i endorfinkicken när jag åkte till skolan och skrev tentan, men så fort den var klar krashade min energi totalt. Aah, sovaaa! Meen inte än, och det blir nog ingen tidig kväll för en trött student, mamma fyller nämligen år så jag ska ut på landet för födelaedagsmiddag, fika och mys. Ska bara ladda lite energi så blir det perfekt avslutning på veckan! 

Kommentera här: