Uppochner

Skrev så himla bra på min tenta igår. Känns som att jag kunde så gott som allt (jag bullshittade en fråga och var lite osäker på en annan, men några poäng är inte hela världen). 9 sidor skrev jag, på totalt 8 frågor. Inte avundsjuk på läraren som ska rätta det! Framför allt inte med tanke på att vi är omkring 40 som läser kursen...

Idag går saker i största allmänhet inte lika mycket min väg. Skulle skjutsa blivande konfaledare från Bälinge till deras läger i Jumkil, men eftersom de flesta åkte direkt utan att säga till fick jag åka själv. Extremt onödig omväg att åka via Bälinge när jag intw behövde hämta någon. Sen har jag spenderat halva dagen i köket, närmare bestämt vid diskmaskinen. Det är en ny, snabb, miljövänlig diskmaskin men oj vad den är värdelös. Inget blir rent så en hel del har jag diskat för hand efteråt. Inte för att det är superjobbigt att diska, men att diska efter 28 personers fika, matlagning, bakning och kvällsmat med efterrätt är kanske inte det man helst gör på ett läger. Hade vi iallafall varit två hade det kunnat vara trevligt...

Kommentera här: