Ingen rast och ingen ro...

... men jag trivs ganska bra ändå.
 
Det känns lite som att jag bytt plats på fredag och lördag den här veckan. Eller, som att jag bytt ut lördag och söndag mot fredagen. Igår var jag på gymmet större delen av dagen, bara för att passa på att njuta av att jag inte behövde åka till skolan, med spinningpass, Ass'n'Abs och lite försök till plugg. Idag har jag jobbat hela dagen, så klockan var ställd på 05.30 trots att det är lördag. Det tog emot lite att gå upp, men väl på jobbet var det värt det. Nog för att alla har sina bättre och sämre dagar och brukarna kan vara änglar ena dagen för att sätta sig på tvären helt nästa dag, men idag var en ganska lugn dag. Har varit hemma hos samma kvinna heela långa dagen och blivit retad, tjatat lite, lagat mat och spanat på karlar utanför hennes fönster. Knasigt värre, men jag älskar det! Imorgon arrangerar min orienteringsklubb tävling, så då ska jag grilla hamburgare till hurtiga löpare mitt ute i ingenstans. Det brukar kunna bli lite smått kaotiskt till och från, men det löser sig alltid i slutändan. Ingen sovmorgon imorgon heller, vi åker hemifrån 7. Myys! Sen är det bara att börja om igen med skola på måndag. 
 

Kommentera här: