Snabbspola! Eller kanske inte... Eller kanske ändå?

Det är lite galet. Nu sitter jag mitt i kaoset på mitt golv bland hälften av innehållet ur min garderob och det mesta som legat i mitt skrivbord och försöker sortera. I det rum som varit mitt de senaste åren. Om en vecka sitter jag troligtvis i liknande kaos, men inte för att sortera och packa utan för att packa upp. Nästa söndag får jag (om allt går som det ska) tillträde till mitt korridorsrum. Jag ska äntligen få flytta! Till 16 kvadrat med egen toalett men delat kök. 

När jag ställde mig i kö (tror att det var max 2 månader sen) hoppades jag att det skulle gå fort men var inställd på att det kunde ta låång tid innan något blev ledigt och ännu längre tid innan jag fick något, men lite flyt ska man ha ibland. Det kommer krävas en hel del disciplin för att kunna fokusera på plugg den här veckan, men med tenta på fredag kommer det behövas. Sen får jag flytta, när pluggandet är avklarat. Det känns ändå som att jag har ganska bra koll på allt jag dragit ut på golvet, och nästan lika bra koll på det jag inte hunnit dra i än. Vill bara få flytta in grejer direkt. Nu.

Disciplin var det ja... Sova kanske så jag klarar redovisningen imorgon?! 

Kommentarer:

1 Moa:

skriven

Hm, 16 kvm? Jag och Oscar har ca 27 kvm. Vad blir det, typ 13,5 kvm var till mig och Oscar... då får du ju värsta lyxen helt för dig själv! Hoppas att du kommer trivas bra där! Du får uppdatera om hur det går! Vart är korridorsrummet någonstans? Lycka till! :D Stora kramar! <3

Svar: Haha, japp, lite lyx är det! Ska bara flytta in mih först så kommer uppdateringar sen ;) Inne i Uppsala, i Luthagen, så jag får nära till allt! :D Kramar!!
AliceSaraLovisa

2 Bettan:

skriven

Fick någon allergisk chock och svullna upp i ansiktet, fick jättesvårt satt andas och svälja så blev ambulans in till sjukan Hahah! Men kom hem senare på natten efter några timmar och än så länge mår jag fint :-D! Kramar <3

Svar: Nämen! :O Och ambulans och allt... Så bra då! :D Kramar!
AliceSaraLovisa

Kommentera här: