Inget panikpluggande?!

Känns lite som att jag gjort det mesta idag förutom att panikplugga inför morgondagens tenta. Lite skönt faktiskt. Lämnat in en kostanalysinlämningsuppgift, fått spontanbesök av en fin vän (väldigt random men minst lika trevligt), förhört syster på spanskaglosor, spelat gamla klassiska stycken på fiol för första gången på alltför många månader, varit på det sedvanliga R.I.P.P.E.D passet på gymmet (oj vad jag kmmer få träningsvärk, men kanske får jag lite starkare muskler också) och bebismyst på bandrep med HiHiats egen Buddha (och förstås repat, men kan inte låta bli att mysa lite när bebisen är där). Jag har kollat igenom föreläsningarna också, så lite har jag förberett mig inför tentan, men jag bestämde mig för att jag kan tillräckligt. Sen får vi se hur långt det räcker. 

Kommentera här: