Vad gör man sen?

Nästan halva ansökningsperioden till universitet och högskolor har gått och jag vet fortfarande inte vad jag vill söka i första hand. Eller, kanske snarare, den utbildning jag vill gå kanske inte kommer att gå och än så länge har inte högskolan brytt sig om att svara på om de kommer att ge utbildningen nästa vår eller inte. Man måste läsa en förberedande kurs under hösten för att vara behörig, och den kan jag hitta och söka till, men den utbildning jag sen vill gå under våren kan man inte hitta något som säger varken att den upphör eller att den fortsätter. Gah! Jag vet inte vad jag vill göra!! Har ju fortfarande 17 dagar kvar innan jag måste ansökningen stänger, men ändå!! Ska man kanske läsa till fotograf? Eller lärare? Eller arkitekt? Eller kommer utbildningen till Personlig tränare att gå, så jag kan gå den? Argh!! 

Kommentera här: