Villen dag är det egentligen?

Hehe, lite dåligt uppdaterat här kanske, men jag skyller på att dagarna flyter ihop. Har inte varit i skolan sen förra måndagen (och då bara för att tömma skåpet) så jag är lite lätt förvirrad över vilken veckodag det är... Igår blev jag till och med tvungen att tänka efter ett bra tag innan jag kopplade vad det är som händer på onsdag när en kompis sa "Vi ses på onsdag!" som hejdå. Haha, jag tar studenten! Men nejdå, det händer inget särskilt på onsdag, i inte alls. Virrig man kan vara!

Förra veckan spenderade jag med rensa ogräs, baka och laga mat inför studenten, olch så cyklade jag en hel massa. I lördags var det nämligen dags för loppet jag bävat inför hela våren, TjejVättern. 100 långa kilometer på en cykel. Meen, jag klarade det, trots hällregn under någon av de första milen och vissa förkylningskänningar. Idag bötar jag för det och är dopad med alvedon och halstabletter för att orka göra något. Inte bästa tillfället att bli sjuk, såhär två dagar före studenten, men det är bara att hoppas att det ger sig! Nu ska jag försöka sova bort min förkylning så jag orkar vara med och pynta flaket imorgon...

Kommentera här: