Mellanstadieavslutning

Dagen efter studenten var jag på lillasysters skolavslutning, imponerade på lite föräldrar genom att vara pigg morgonen efter min egen student (och inte sängliggandes med huvudvärk och garanterat sovande fram till mitt på dagen) och hejade på lite gamla lärare. Jag var galet mycket närmare tårar under den avslutningen än jag någonsin var under min student! Lite fånigt kanske, men tjejerna som slutade sexan var så fina, systeryster och hennes band spelade så bra, alla barn sjöng så vackert och sexornas avslutningslåt (de skriver en låt om sin lärare med melodier från kända låtar och egna texter) var så fyndig, så det var en evig kamp att inte börja gråta. Jag menar, man kan ju inte sitta där och böla! Hehe... 
 
Foto: AliceSaraLovisa, Sommaren 2013
 
Jag måste fota en del i sommar, alldeles för länge sen kameran användes ordentligt...

Kommentera här: