All denna tid...

Så sitter jag här igen och är upptagen med att låtsas vara upptagen. Eh, ja, skolarbete har jag inte gjort särskilt mycket av senaste halvtimmen... Jag pluggade åtminstone fram till för en halvtimme sen, så jag har inte suttit här heeela dagen utan att göra något vettigt. Har ett mördar-träningspass (hehe, vi ska inte mörda någon, förutom våra egna muskler ^^) om en och en halv timme, så jag väntar på att få gå dit. Lite dumt egentligen, att bara slösa bort tiden, så jag ska försöka göra lite mer förarbete till min svenskaanalys (vi ska läsa vilken bok vi vill och analysera vad vi vill, hur vi vill, i den) om Flickan som lekte med elden. Jag analyserar hur olika karaktärer framställs och beskrivs och hur det påverkar läsarens åsikter om karaktärernas handlingar. Lite svårt att förklara, men jag tror att det kan bli intressant. Förhoppningsvis! Nej, nu ni, det ska bli kul att se om jag hittar något, så här ska letas karaktärsbeskrivningar!!! (att boken är så himla bra att det inte gör mig något att skumläsa den ännu en gång skadar ju inte, tihi!) Nu kör vi ett tag till!!

Kommentera här: