Å, vad det måste vara besvärligt ibland

Jag förstår inte varför blogg.se måste göra det så besvärligt att ändra designen. Inte ens när jag ändrar där det står "här kan du ändra ..." funkar det, och det enda resultat jag lyckas åstadkomma är att all design som finns i temat försvinner. Det var ju kanske inte riktigt mitt mål.... Jag som ville ha en lite personligar design igen, men jag får väl kanske inse att det är omöjligt... Dock lite lätt irriterad, det gick ju att ändra förut...
 
Har annars spenderat dagen med näsan i en bok, som jag för övrigt låg och läste till halv fyra i natt, och åkt lite längdskidor på åkern utanför. Det var fortfarande bara precis tillräckligt mycket snö för att det skulle gå att åka skidor när jag var ute imorse, men eftersom det har snöat nu i kväll är det kanske lite bättre snödjup på åkern nu. Ska ut och nöta så mycket sidor jag kan i veckan, har hört någon prognos om att snön bara ska ligga kvar i en dryg vecka. Och eftersom det inte är någon tjäle räcker det ju att det blir plusgrader för att all snö ska smälta bort igen...

Kommentera här: