Sportlov

Började den här måndagen och det här sportlovet på vårdcentralen. Inget allvarligt, bara tredje dosen av hpv-vaccinet (mot livmoderhalscancer-virus, eller hur det nu är). Sjuksköterskan sa att jag skulle ta det lugnt om jag absolut måste träna idag, men att det bästa var att låta bli helt och vänta tills imorgon. Vad gjorde jag sen? Jo, tränade! Haha, hon sa dock att det inte var farligt utan bara kunde göra lite (eller ganska mycket) ont i armen, men jag kände som tur var inte av något sådant. Köpte två par skidbyxor till helgens tjejvasa (gah, hur ska jag överleva de tre milen utan mer träning än jag har?!) medan jag ändå var i stan. Sen var planen att jag skulle skriva klart. min kemirapport, men den är kvar till imorgon. Jag åkte och repade med bandet istället för att stirra på rapporten och försöka förmå den att skriva sig själv... Sova lite kanske och nya tag imorgon?

Kommentera här: