Vad tiden går

Idag har jag haft en riktigt produktiv dag, trots träningsvärk som gör att jag stapplar fram snarare än går. Imorse bråkade jag med tvättmaskinerna tills alla kläder var rena och torra, vanligtvis är jag och maskinerna överens, men just idag bestämde sig en för att sätta sig på tvären och inte starta sitt program förrän de andra maskinerna redan var klara. När all tvätt var tillbaks i lägenheten och jag konstaterat många gånger att trappor inte är att leka med när framsidan av låren känns ungefär lika flexibla som vedträn lånade jag mammas bil och åkte ut till IKEA bara för att springa i lite fler trappor. Lägenheten har saknat taklampa, glödlampan i min skrivbordslampa har gått sönder och jag behövde lite allmänt annat smått och gott så jag kände att idag var en bra dag, bäst att passa på medan bilen var i närheten och ledig! Hann bråka lite med taklampan innan den till slut satt på plats i taket, det är inte bara när man ska koppla in sladdar och ha sig, men nu sitter den på sin plats så nu gör det inget att det blir mörkt ute, jag ser ändå vad jag gör här hemma. 
Nu är ju inte det här taklampan, men ändå. Det börjar närma sig ordentlig ordning här hemma...
 
Har hunnit med gofika med finbesök också idag! Moa och Oscar tittade förbi hos mig och flyttkartongerna, mycket trevligt! Lite fruktsallad, lite te och kaffe och sen flög tiden förbi! Tänk vad mycket som hinner hända mellan gångerna... 

Kommentarer:

1 Moa:

skriven

Det kändes som att vi var hos dig i typ 10 min! Supertrevligt (plus väldigt god fruktsallad) och vad fint du hade det i lägenheten! :D Kramar!

Svar: Ja, tiden bara flög iväg! Vi får göra om det!! Kramar ♥
AliceSaraLovisa

Kommentera här: