Myys!

 Bästa Betty och hennes lilla charmtroll var här igår, Myyys! Precis vad jag behövde kan jag tala om. Bara prata om allt och inget en stund. Haha, och äta min mycket ambitiösa mat (hehe, not) som trots allt smakade godkänt (om jag får säga det själv) och systerysters äppelkaka. Lite sjukt att vi ska pluggar på samma ställe, samtidigt om bara några dagar. Hoppas, hoppas, hoppas på att vi har skola samtidigt måånga gånger i höst så vi kan ha tågdejt lite då och då. En timme på tåget skulle kunna gå vääldigt fort... Första gången resten av min familj fick träffa charmtrollet, och ja, vad säger man. Mor min bara måsta prata lite (eller mycket xD ) med alla små. Haha, jag får nog skärpa mig lite på det här med koll på tider och sånt igen, vi skrattade en hel del åt mina halvförvirrade svar på hur och när jag tänkte att jag ska ta mig till skolan på måndag, meeeen som tur är har Betty superkoll och jag har helgen på mig att skaffa mig den superkollen. Hehe, eller så hänger jag bara med och låter bli att ha pedantkoll, bara för att utmana ödet... Mycket prat om plugg och hösten iallafall. Och allt möjligt. 

Kommentarer:

1 Bettan:

skriven

Hahahah du och din underbara koll asså 😄! Ja maten var riktigt god 😊👍! Yes tågdejter hoppas vi på 😄! Lite humor... Trots att vi känt varandra heeeeela livet kanske vi under den här hösten kommer ses mer än vad vi gjort under alla år? Fast ja vi får väl se 😉

Svar: Haha, men min fantastiska koll tänker jag faktiskt skylla på UL. Inte så lätt att veta var man ska när de vägrar skriva var tåget går från :P Haha, looking forward to it! <3 Hahahaha, vi får passa oss så vi inte får abstinensbesvär sen när jag pluggat klart xD
AliceSaraLovisa

Kommentera här: