Solbränd

Nog för att jag har spenderat större delen av denna påskafton i solen, men att gå och bränna sig var väl lite att ta i? Har lovat mig själv att inte få någon ojämn, ful bränna inför studenten, men jag är redan på väg att misslyckas... Solskyddsfaktor 30 från och med nu då så fort jag ska ut om jag ska lyckas! Samtidigt vill jag ju inte vara lika blek som den vita studentklänning jag inte hittat än, så jag har en del att jobba på...



(hatar den här appen om bilden blir så liten som det ser ut...)

Det var ju bara så skönt i solen idag!!

Vi har firat påskafton med kusiner och mormor idag, istället för det traditionella påskbordet körde vi korvgrillning och kakbuffé. Riktigt trevligt! Det var länge sen jag pratade ordentligt med mina kusiner, så det var kul att umgås ordentligt. Tror vi hann igenom alla viktiga ämnen, vi spårade iallafall in på en hel del oviktiga ämnen (som t ex hur viga vi är, vem som är havregrynsmästare, om vi blir röda/bruna av solen...). Skojsigt!

Kommentarer:

1 Moa:

skriven

En fin tjej även med solbränna på! :D <3
Råkade själv ut för lite solbränna igår! Personligen har jag hellre lite rödfärg på kinderna än ser ut som mitt vita övervintrade jag ;) Älskar att solen äntligen är framme! Kramar!

Svar: Tack finaste! :D <3 Haha, det är ju lätt hänt när det är såå skönt i skolen! Hehe, jo, jag ska försöka få lite färg så jag inte skiftar i lila-blå för att jag är så blek ;P Kramar!!
AliceSaraLovisa

Kommentera här: