Snabbt ska det gå

5 km på 30 minuter är facit efter dagens löptur. Har försökt komma framåt med gymnasiearbetet, och det gick framåt ett tag, men när det tog stopp gick jag ut och sprang en runda istället. Ganska skönt! Det är första gången jag är ute och springer på evigheter, så det var lite extra skönt, och jag tror att jag kanske drog till med personligt rekord på 5 km när jag höll på. Trots att jag varken hade musik i öronen eller pulsklocka med mig!

Mina fingrar är inte lika snabba. Det är minst ett år sen sist, men idag tog jag fram fiolen och mina gamla notböcker igen. Huvudet vill spela lite snabbare än fingrarna klarar av, så lite mer fiolspelande vore kanske inte helt fel. Vet dock inte riktigt vad familjen tycker, det kan ha varit hemskt oljud snarare än trevliga harmonier som kom ur fiolem idag...

Kommentera här: